شرکت شهری آرام شهرک امیردشت

تغییر دکوراسیون با کاغذ دیواری

تغییر دکوراسیون  کاغذ دیواری

برای تغییر دکوراسیون منزل خود، اگر قصد دارید تنوعی چشمگیر  در رنگ و بافت دیوار  های خانه ایجاد کنید، کاغذ دیواری گزینه ای تنوع پذیر و قابل تغییر  است. از امتیازات استفاده از کاغذ دیواری می توان به ایجاد فضایی جدید و  متفاوت در فضای داخلی خانه، انتخاب آسان به دلیل تنوع زیاد در بافت ، رنگ ، طرح و قیمت اشاره کرد.

مهم است که شما به  طراحی و ایده پرداز گروهی که اجرا کننده کاغذ دیواری منزل و محل کارتان هست اعتماد کاری کاملی داشته باشید.

تناسب رنگ کفپوش خانه با کاغذ دیواری بسیار مهم است. استفاده از کاغذ دیواری های فرمی ، گلدار  یا  با طرح و شکل های شلوغ برای خانه هایی با کفپوش ساده مناسب می باشد  و برعکس.

اگر می خواهید از طرح های گلدار، شلوغ و پرکار برای دیوار های فضای  نشیمن خود استفاده کنید توجه داشته باشید که مبلمان نشیمن می بایست طرح هایی ساده و خنثی داشته باشند، استفاده از مبلمان با طرح های شلوغ، چشم را خسته می کند و فضایی شلوغ و ناآرام پدید می آورد.

اگر رنگ مبلمان شما روشن است، کاغذ دیواری دیوار پشت آن را با همان تم رنگی ولی بسیار تیره تر از رنگ  مبلمان به کار ببرید. این کار باعث جلوه بیشتر مبلمان در پیش زمینه ای متناسب با دیزاین فضا  است.

اگر می خواهید دیوار اتاق ها را با کاغذ دیواری بپوشانید نباید در فضا های کوچک از رنگ های تیره و طرح های درشت یا شلوغ استفاده کنید.

استفاده از کاغذ دیواری گلدار با تم رنگی ملایم نیز برای اتاق خواب و دیوار محل قرارگیری تختخواب،  نیز بسیار مناسب است.

گروه مهندسین شرکت شهری آرام در اکثر پروژه های خود در  تهران , کرج و در شهرهای مختلف شمال ایران از جمله کلارآباد در شهرک امیردشتمتل قو ( سلمانشهر) ، نمک آبرود، نشتارود، عباس آباد، ساری و … در حال اجرا دارد، با استفاده بهتر و هنرمندانه تر از امکانات جدیدی که صنعت ، تکنولوژی و هنر در اختیار مهندسین سازه و معماری جامعه امروز قرار داده است، ساختمانهای در حال اجرای خود را با استانداردهای روز دنیا به کارفرما ارائه می دهد.

تعدادی از پروژه هایی که در آن از طراحی های داخلی گروه مهندسین شرکت شهری آرام با تاکید بر استفاده از کاغذهای دیواری در فضاهای مختلف ویلاها در کلارآباد شهرک امیردشت اجرا شده است را مشاهده  میکنید.

شرکت شهری آرام شهرک امیردشت
شرکت شهری آرام شهرک امیردشت
شرکت شهری آرام شهرک امیردشت