امیردشت

روند طراحی ویلا توسط شهری آرام

روند طراحی ما

شرکت شهری آرام در طول دوران کاری خود تاکنون بیش از  ۱۰۰ ویلا را طراحی و اجرا کرده است.  و از این تعداد ، بیش از ۲۰  مورد را در شهرک امیردشت اجرا نموده است .لازم به ذکر است که این شرکت در پروژه های طراحی و اجرایی خود کادری فوق تخصصی داشته و در این مورد از بالاترین و به روزترین استانداردهای جهانی تبعیت می کند. معماران ما در طراحی و ساخت ویلا و آپارتمان و محوطه  همه جوانب را بررسی و در طراحی خود لحاظ می کنند و در آخر نقشه طراحی های نما ، طراحی های داخلی ویلا ، نورپردازی در شب ، کف سازی ، landscape  ، گل کاری های دایمی و فصلی ، درخت کاری  ، نقشه اجرایی بلوک گذاری، طراحی دیوارهای محوطه ، نرده و …  را ارایه می دهد

در ارائه طراحی های ویلا  شیوه شرکت شهری آرام به این صورت می باشد که ، همه چیز ساختمان از جمله محل نصب قاب ها ، نورها ، کف سازی ها ، مبلمان ،پوشش دیوارها و کلیه جزئیات دیگر را ارایه نماییم.

این ویلا در شهرک امیردشت  در حال اجرا می باشد.این ساختمان دیدگاهی کاملا کلاسیک دارد اسکلت ساختمان بتنی می باشد. لاجرم با توجه به محدودیت در تلفیق طراحی کلاسیک ویلا با سبکهای دیگر  ، پروسه طراحی این ویلا آغاز گردید و ساخت این ویلا در شهرک امیردشت شروع شده است.  عکسهای فوق رندرهای بعد از طراحی و مورد تایید کارفرما میباشد. برای دیدن پروسه ساخت و اجرای این ویلا به قسمت اخبار و تازه های وبسایت مراجعه کنید.

معماری اجرا ویلای خیابان ۱۲ شهرک امیردشت

این ویلا در عباس آباد و شهرک ساحلی ۲۲۰ قرار دارد. و توسط شرکت شهری آرام برای بار دوم  در حال بازسازی می باشد. بازسازی این  ویلا ترکیبی از دو دیدگاه است. زن و شوهری که هر کدام دیدگاهی متفاوت از ویلای ایده ال خود داشتند. یکی حفظ بافت قدیمی ویلا را می پسندید و دیگری تبدیل ویلا به سبک مدرن و استفاده از احجام در طراحی نما.   وجه اشتراک هر دونفر نیز تاکید بر مسائل مدرن و استفاده از متریال به روز بود که البته به عقیده ما پست مدرن بود. لاجرم با توجه به این محدودیت ها و سلایق مختلف ، پروسه طراحی آغاز گردید  و به این نتیجه رسید که خوشبختانه مورد تایید همگان قرار گرفت. استفاده همزمان از آجر ، چوب و فلاشینگ ترکیبی زیبا و پست مدرن بوجود آورده است.

https://www.shahriaram.com/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9-220-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%84-%D9%82%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%DA%86%DB%8C%D9%86/