طراحی داخلی و چیدمان ویلای کلاسیک در شهرک امیردشت

طراحی داخلی ویلای کلاسیک در شهرک امیردشت

طراحی داخلی و چیدمان ویلای کلاسیک در شهرک امیردشت

طراحی داخلی ویلا کلاسیک

اطلاعات عمومی پروژه:

  • نام: ویلای کلاسیک
  • آدرس: مازندران , کلارآباد, شهرک امیردشت, خیابان ۳۲
  • وضعیت: اتمام پروژه
  • طراحی و اجرا : گروه مهندسین شهری آرام

این ویلا در خیابان ۳۲ شمالی شهرک امیردشت  توسط مهندسین شرکت شهری آرام طراحی و ساخته شده است. طراحی داخلی و مبلمان این ویلا مطابق با سبک ساخته شده اش کلاسیک نیز اجرا شده است.

گرایش بیشمار مردم به سمت طراحی دکوراسیون مدرن را اصلا نمی توان کتمان کرد ولی هنوز هم طرفداران طراحی و تزیینات کلاسیک با تعصب پای اعتقادات خود ایستاده اند و به هیچ عنوان حاضر نیستند تن به مد و مدرنیته نمی دهند.  انجام طراحی دکوراسیون کلاسیک و سنتی در اتاق پذیرایی ونشیمن جسارت خاصی می خواهد چون این بخش خانه جنبه شخصی ندارد و میزبان میهمانان خانه نیز هست.

برای اینکه دکوراسیون اتاق نشیمن خود را به سمت یک دکوراسیون کلاسیک و سنتی متمایل کنید اول از همه پای رنگ هایی مثل کرم و سفید و قهوه ای و مشکی را به اتاق نشیمن باز کنید.می توانید از این رنگها  برای پرده ها ، کوسن ها یا روکش مبلمان ها و یا از پارچه های مخمل با رنگ های گرم و یا طرحدار استفاده کنید.و برای میز و صندلی ها و نرده های پله ها استفاده ازمتریال چوب توصیه میشود که به دلیل ارتباط نزدیک انسان با چوب این فضا گرمتر و دلنشین تر میشود.

در این ویلا نیز با استفاده از پرده های بلند از جنس مخمل با رنگ قرمز فضایی چشمگیر در تلفیق با رنگهای کرم و قهوه ای و مشکی مبلمان ها  بوجود آورده ایم. در فضای هال و نشیمن طبقه همکف پلکان مدوری به طبقات بالا داریم که از چوب برای نرده های آن استفاده شده است. در اتاق خواب ها با چیدمان سرویس خواب سلطنتی و کلاسیک همخوانی فضای نشیمن و خواب کاملا رعایت شده است.

استفاده از کاغذهای دیواری طرح دار در اتاق های خواب ، سرویس های بهداشتی و حتی آسانسور  در این ویلا زیبایی کلاسیک بودن طراحی داخلی این فضاها چشمگیرتر کرده است.  برای تزیین یک اتاق کلاسیک از مجسمه های سنگی و گچی ، تابلو فرش یا تابلو های نقاشی و آیینه های تزیینی و یا آلات موسیقی مثل ویولن یا سه تار های قدیمی اصلا غفلت نکنید. قرار دادن وسایل چوبی قدیمی رنگ و رو رفته از آن کارهایی است که شما را در رسیدن به یک دکوراسیون کلاسیک بشدت کمک میکند که طراحان داخلی شرکت شهری آرام در این ویلا به این امر پرداخته اند.

گذاشتن میز جلو مبلی قدیمی که پایه ها و سطح رنگ و رو رفته یا یک صندوقچه و چمدان قدیمی که دیدن آن بیننده را به ۴۰ سال قبل می برد را هرگز فراموش نکنید چون دیدن این تصویر زیبا در ذهن مهمان شما تا همیشه باقی خواهد ماند. اگر امکان تغییر گچبری اتاق را هم داشته باشید می توانید از گچبری های با طرح درشت گل و بلبل استفاده کنید تا بیش از پیش به دکوراسیون اتاق نشیمن حال و هوای سنتی بدهید.