ویلا ییلاقی قائمشهر شیرگاه

قائمشهر

ویلا ییلاقی قائمشهر شیرگاه

قائمشهر
قائمشهر
قائمشهر
قائمشهر
قائمشهر

اطلاعات عمومی پروژه

نام پروژه: ویلا ییلاقی

آدرس: استان مازندران، قائمشهر، شیرگاه

درباره مازندران

مازندران از وسعتی حدود ۱٫۴۶ درصد ایران برخوردار است. اما قرار گرفتن آن در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان به نام دریای خرز و همسایگی با چهار کشور ساحلی این دریا یعنی ترکمنستان ، قزاقستان ، روسیه و جمهوری آذربایجان از یک سو و قرار گرفتن در شمال تهران ، پایتخت ایران از موقعیت جغرافیایی استراتژیکی برخوردار است. حمل و نقل دریایی با کشورهای همسایه از طریق بندر قدیمی نوشهر ، و منطقه جدید امیرآباد بهشهر و اسکله نفتی نکا در شرق مازندران ، اتصال آن به شبکه سراسری راه آهن کشور، وجود فرودگاههای بین الملی ، فرودگاه ساری، نوشهر، قدیمی ترین فرودگاه مازندران و رامسر ، برخورداری از سه جاده ارتباطی با استان تهران ، اقدام به سرمایه گذاری در طرح در دست اقدام بزرگراه تهران- شمال . با امکان دسترسی سریع با فاصله کوتاه ۱۲۰۰ کیلومتر ارتباط تهران-مازندران، عبور خطوط بین الملی فیبر نوری ، شبکه ارتباطی قوی و گسترده ای را در مسیر کریدور بین المللی شمال- جنوب از هلینسکی فنلاند به بندر لاوان ، روسیه تا ساحل دریای خزر فراهم آورده است. و هچنین دو جاده بین المللی هراز و سوادکوه در این استان باعث ترددهای بالایی شده است. دسترسی به زیر ساخت‌های مناسب ارتباطی، به همراه تسهیلات ویژه زیر بنایی آب، برق، فاضلاب و گاز همراه با شرایط آب و هوایی معتدل، اراضی حاصلخیز، طبیعت متنوع و مفرح ساحلی، دشتی، جنگلی و کوهستانی مساعد برای توسعه صنعت گردشگری و دسترسی به بازارهای داخلی و خارجی، امکان توسعه سریع را در قالب بخشهای محوری گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری گرد آورده است.

شهرستانهای استان مازندران:

آمل – بابل – بابسر- بهشهر – جویبار – چالوس-کلاردشت- رامسر- ساری-سوادکوه-سوادکوه شمالی-تنکابن- عباس آباد- فریدون کنار-قائمشهر– گلوگاه- محمودآباد-میان دورود- نکا-نوشهر-نور

گروه مهندسین شهری آرام با کادر مهندسین متخصص خود در اکثر شهرستانهای استان مازندران پروژه های مختلفی را اجرا کرده است.این شرکت با هدف قرار دادن طرحهای خود که سازگاری بنا با طبیعت و هخوانی آن با اقلیم است ساختمانهای خود را طراحی می کند.

ویلای ییلاقی شهر شیرگاه در منطقه ای کوهستانی قرار دارد. این ویلا  با مساحتی در حدود ۵۰۰ متر در دو طبقه می باشد. این ویلا در روی دامنه شیبدار کوه ساخته شده است. طراحی این ویلا به دلیل شیبدار بودن زمین از یک زاویه در یک طبقه و از زاویه ای دیگر در دو طبقه دیده می شود. از ویژگیهای شاخص این ویلا استفاده از کنسول های بلند برای آن است که دید منظره زیبایی از مناظر ییلاقی  به بیننده می دهد. وجود یک درخت در وسط ویلا و حفظ آن در بنا از ویژگیهای طراحی این ویلا می باشد که با همخوانی با طبیعت و حفظ آن زیبایی بنا را دوچندان کرده است.